Asset Publisher
Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem elewacji budynku gospodarczego zlokalizowanego w Bruśku przy ul. Koszęcińskiej 17
Koszęcin dn. 03.07.2019 r.
Zn.spr. S.2111.3.2019
Zaproszenie do złożenia oferty
PGL LP Nadleśnictwo Koszęcin (dalej Zamawiający), działając w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 €, prowadzonym bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1986) – zaprasza do złożenia oferty na wykonanie robót budowlanych związanych z remontem elewacji budynku gospodarczego zlokalizowanego w Bruśku przy ul. Koszęcińskiej 17
- Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, związane z remontem elewacji budynku
gospodarczego, zlokalizowanego w osadzie leśniczego w Bruśku przy ul. Koszęcińskiej 17
– zgodnie z przedmiarem robót (złącznik nr 1)
2. Opis przedmiotu zamówienia (robót budowlanych):
- demontaż istniejącej stolarki okiennej oraz wrót (stodoły)
- montaż stolarki okiennej PCV wraz z podokiennikami
- montaż 2 kpl.bram o konstrukcji stalowej do stodoły
- naprawa uszkodzonych fragmentów tynków zewnętrznych
- przygotowanie istniejących tynków pod gruntowanie
- gruntowanie tynków
- przyklejenie siatki oraz jej zagruntowanie
- 2 krotne malowanie elewacji farbą silikatową (kolor do uzgodnienia z inwestorem)
- montaż podbitki z paneli winylowych typu SIDING na ruszcie,
- wykonanie ław betonowych pod krawężniki najazdowe oraz obrzeża betonowe
- wykonanie wokół budynku nawierzchni (opaski) z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa
łamanego i podsypce cementowo-piaskowej
- Termin i miejsce składania ofert.
- Ofertę (wypełniony i podpisany formularz ofertowy zał. Nr 2) należy złożyć osobiście
w Sekretariacie Nadleśnictwa Koszęcin przy ul.Sobieskiego1 lub przesyłać na adres: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koszęcin, 42-286 Koszęcin ul. Sobieskiego 1
- Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zamkniętej kopercie, którą należy opisać w
następujący sposób:
„Nazwa i adres wykonawcy”
Oferta na: „Remont elewacji budynku gospodarczego w Bruśku”
3. Termin składania ofert do dnia 10 lipca 2019 roku do godz.800
4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 lipca 2019 roku o godz.815
5. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane
III. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
Lp |
Nazwa kryterium |
waga |
1 |
Cena |
80% |
2 |
Okres gwarancji |
20% |
1. Do porównania i oceny ofert w kryterium cena zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena
C = ------------------------------- x 100 pkt x 80%
cena rozpatrywanej oferty
1.1. Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w powyższym kryterium: 80 pkt.
2. Do porównania i oceny ofert w kryterium okres gwarancji zostanie zastosowany wzór:
okres gwarancji w ofercie ocenianej
G = --------------------------------- x 100 pkt x 20%
najdłuższy okres gwarancji
2.1. Punktacja za okres gwarancji liczona będzie w przedziale od 60 do 120 miesięcy.
2.2. W przypadku jeśli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji poniżej 60 miesięcy skutkować to
będzie brakiem pkt. w tym kryterium
2.3. W przypadku jeśli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji powyżej 120 miesięcy, punktacja
w kryterium okres gwarancji rozpatrywana będzie jak w przy 120 miesiącach.
2.4. W przypadku podania przez Wykonawcę okresu gwarancji w latach Zamawiający przeliczy te lata
na miesiące.
2.5. Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w powyższym kryterium: 20 pkt.
3. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, która uzyska największą ilość punktów na
podstawie kryteriów cena i okres gwarancji wg następującego wzoru:
najniższa oferowana cena okres gwarancji w ofercie ocenianej
S = ----------------------- x 100 pkt x 80% + -------------------------------- x 100 pkt x 20%
cena rozpatrywanej oferty najdłuższy okres gwarancji
3.1. Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać łącznie we wskazanych kryteriach: 100 pkt.
3.2. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3.3. Oferta, która uzyska maksymalna ilość punktów w oparciu o zastosowane kryteria, zostanie uznana
za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną ilością punktów.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona, jako
najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
IV. Termin realizacji zamówienia.
Wymagany termin ukończenia robót: 30 września 2019 roku
V. Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami.
Jarosław MIELCZAREK – Sekretarz Nadleśnictwa tel.602 485 179
VI. Postanowienia końcowe.
1. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.
2. Cena oferty musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie wykonawca poniesie z tytułu realizacji
przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca przedstawi cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia na formularzu ofertowym,
stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się ze stanem faktycznym i sytuacją na gruncie
przed złożeniem oferty.
6. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przesłana wszystkim wykonawcom
którzy złożyli swoją ofertę oraz zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego
tj.www.katowice.lasy.gov.pl/koszecin
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podawania
przyczyn.
8. Powyższą procedurę przeprowadzono na podstawie Zarządzenia nr 8/2017 Nadleśniczego
Nadleśnictwa Koszęcin z dnia 12.04.2017 roku w sprawie wprowadzenia w życie Regulaminu
udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Nadleśnictwie Koszęcin oraz
powołania Komisji przetargowej w tym zakresie.
Załączniki:
Nr 1 - przedmiar robót
Nr 2 - formularz ofertowy
Nr 3 - wzór umowy
Nr 4 - STWiOR
.